Aimaan Ahmad: (Review)Transformers 3 Dark of the Moon

Pages

Jun 30, 2011

(Review)Transformers 3 Dark of the Moon


Baru! Ye baru terhegeh-hegeh nak bagi review / my point of view berkaitan dengan tajuk movie di atas. Banyak outing, tak menyempat nak bersentuhan dengan lappy tercinta la. =) Ada aku kesah aku lambat/ lewat/super lembab sharing my view, pasti ada jugak yang masih belom menonton movie ini kan walaupun 3hari sudah ditayangkan.


Actually, MissAimaan berpeluang menonton movie ini before ia ditayangkan. Rezeki belum mengandung~=P Geli pulak aku taip macam ni.Kahwin pun belom. Selalu kan orang kate, "Rezeki anak la tu". Nak jugak menyibuk I ni.




Eh.continue..typing pls



Transformers 3 Dark of the Moon Teaser Trailer - Official (HD)


Well.Macam tak best pulak kalau MissAimaan duk cerita-cerita sebelum korang semua dipanaskan dengan trailer TRANSFORMER 3. Sila click play video di atas! _arahan _



OK! DONE!



Pandangan saya yang kurang tengok movie, tak tahu la kalau korang semua pakar movie ala-ala gini:

#Tak tahu kenapa ada part saya rasa " Haish, bosan! Tolongla cepat sikit part ni". Takpasti korang rasa mcm tu ke tak.
#Kejap-kejap saya tengok jam.
# Tapi part bumblebee & the geng best. Saya suka!
# Jalan cerita ok/excellent, marvelous, delicious( ape hal)
# Like Megan Fox lagi.Nampak sharp cara dia.Cool!



ok! Itu sahaja. Selamat menonton.

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign