Aimaan Ahmad: Fara Fauzana( Fafau) pentaskan teater

Jun 20, 2011

Fara Fauzana( Fafau) pentaskan teater


Baru-baru ni pelancaran kedua teater Anak Dara Nyonya yang bakal berlangsung pada 6- 12 Julai 2011 di Matic, Jalan Ampang. Artis yang bakal membuat anda ketawa tak kering gusi ...... trennngggggggg!!!! teng teng! Sarimah Ibrahim, Fara Fauzana, Misha Omar, Juhara Ayob, Norzizi Zulkafli, Sherry Abdullah dan Zaifri Husin. Pelakon teater ni hanya sedikit sahaja, tetapi riuh pentas teater dah macam 100 orang pelakon.


Teater ini di sponsor sepenuhnya oleh Jamu Mak Dara iaitu ibu Halimah yg sememang terbukti masih kuat , masih cantik, masih bertenaga kerna mengamalkan Jamu dlm permakanannya. Kisah tentang orang Rengit yang lucu, rentetan cerita yang menjadikan seorang wanita yang hidup susah suatu tika dahulu menjadi seorang yang berjaya pada hari ini.



Preview pementasan teater Mak Dara Nyonya hari pun sudah cukup buat saya ketawa memanjang. Ada aku kesah! Jom cuci-cuci mata melihat gambar mereka.



Teater ini adalah tenaga kerja semua wanita dan seorang sahaja lelaki. Bravo!



Kak Fafau yang maintain cun + kelakar. Thumbs up!



Sesi memperkenalkan semua pelakon.



Kak Sarimah konfius nak pakai baju apa. Dengar nasihat pengarah tu kak!



Ececeee!



Kelakar part bila Misha dan Sarimah kalut2 memperkenakan sherry( baju hijau). Preview siap replay lagi skrip yang tersilap. Bagus cover line. Memang ngam.


Kenapa perlu tonton?

  • Puas hati dan berbaloi kot melepaskan tension tengok teater
  • Bayaran sesuai dgn kegembiraan
  • Bila lagi nak tengok Fafau main teater, first time ni
  • Sarimah pon kelakar, Misha dah jadi pelawak dah.ahha


Jom pakat pi tengok
MAK DARA NYONYA

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign