Aimaan Ahmad: (Review) Fauziah Gous mantap dalam Rasuk

Pages

Jun 16, 2011

(Review) Fauziah Gous mantap dalam Rasuk

Tengok gigi dah tahu mantap!







Seharusnya, saya pasti akan attend preview movie sebelum akan ditayangkan. Bukan nak pergi makan, tapi ada kerja yang perlu di langsaikan. Jadi, the latest malaysian creative movie yang saya tonton which is "Rasuk". Cerita genrenya seram.Tapi ini bukan cerita seram yang memerlukan hantu turun padang berlakon sekali.



Cerita perihal manusia yang di rasuk oleh makhluk halus, yang mana tak puas hati dengan seorang perempuan bernama Melati. Makhluk halus jepun, jangan main-main. ahha!
Movie ini akan ditayangkan di banyak negara seperti India, Singapore, Brunei, Indonesia dan ada lagi.Saya tak ingat. Lakonan artis semua mantap, banyak peningkatan dalam lakonan watak yang berbeza.




Fauziah Gous sudah pandai menggunakan eye contact dalam siri gaya merasuk selain dari watak ladies yang sweet2. Memang hebat! Dapat pulak Pak Sidek & Fauziah Nawi yang sememangnya berpengalaman dalam dunia lakonan. Watak mereka penuh dengan persoalan, dan akhir sekali tertanya persoalan itu memuaskan hati penonton. Sila beri tepukan! :)







Sudah rasa teruja mahu tonton?




Kenapa perlu tonton movie RASUK?
  • Kena tengok Iqram Dinzly jadi suami. auwww! ada perempuan cair macam cerita Nora Elena tak..
  • Movie ni ada moral of the story at the end. So boleh ambil iktibar sikit. Yerla. Saya pun terleka jugak.
  • Kita rasa bangga bila tonton Malaysian movie yang semakin cepat mengorak langkah menggunakan technology. Tak caya ke?




haish. Duk membebel kat atas. Lupa pulak. Moh cepat-cepat kita plan tonton movie rasuk bermula 23 Jun 2011. Kena tonton!







Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign