Aimaan Ahmad: Period pain goes away after taking Evening Primrose Oil (EPO)

Pages

Jul 6, 2015

Period pain goes away after taking Evening Primrose Oil (EPO)


Masalah kesakitan pra-haid sembuh setelah mengambil Evening Primrose Oil (EPO) dari AimaanMalaysia. Sebelum ini saya tidak pernah mencuba mana mana produk untuk menyembuhkan symptom pra haid saya. Pain killer juga sudah dalam 8 tahun saya hindarkan kerana efeknya untuk masa depan amat menakutkan. Jadi saya bertahan sahaja rasa sakit itu walaupun saya tahu setiap bulan ia amat menyakitkan.

Saya kena prahaid ini sejak tahun 2010. Keadaan saya akan muntah, cirit birit, kaki cramped, sesak nafas, badan sangat lemah, regangan di perut amat kuat semacam kena ikat, pening dan dahaga. MashaAllah sakitnya ketika. Menangis tanpa henti dan berzikir mengharapkan Allah akan hilangkan rasa sakit itu cepat.

Sakitnya tu di sini. :P

Suatu ketika tiada sesiapa di rumah. Dan saya menelefon ayah minta pulang dari kerja. Untungnya ayah saya baru sahaja sampai di rumah dan terlihatnya saya kesakitan. " Kamu tak makan ni semalam". " Kamu nak air milo tak ayah". " Kamu nak makan apa ap". Begitu kalut ayah saya.

Saya hanya boleh katakan tidakkk ini sakit lain. Ayah saya buntu kerana belum pernah melihatnya anaknya sebegini. "Jom pergi klinik".

" Tak ayah. Tolong sediakan air suam untuk diminum dan di letak di perut".

Waktu itu hanya menggunakan cara mcm itu sahaja untuk sembuh tetapi ambil masa.

Respons pelanggan dengan produk ini amat memberangsangkan. Mereka beli berbotol botol setiap bulan. Apatah lagi ketika harga offer gila kentang.

EPO di AimaanMalaysia adalah satu satunya produk EPO diestrak tanpa haba untuk kesihatan dan kecantikan. Kandungan GLA 10% dan mengandungi interpren yang penting biasanya termusnah semasa pemprosesan dan penapisan kimia. EPO ini langsung tidak tercemar dengan bahan kimia dan pelarut.

Maka, adakah anda sudah semak EPO anda diestrak tanpa haba dan tanpa penapisan kimia?


Siapa yang perlu mengambil EPO?
  • Berasa tidak selesa dalam beberapa hari tertentu setiap bulan?
  • Sebagai seorang wanita, anda tidak boleh menangani perubahan selepas umur 50?
  • Perlu penyelesaian untuk kecantikan?
Dengan mengambil EPO, Kulit akan terasa gebu dan lembut. Ia sesuai untuk wanita yang ingin melambatkan proses menopous.

Di AimaanMalaysia, EPO dijual pada harga yang berpatutan dan mampu milik. Sebab itulah permintaan produk kami tinggi dan sentiasa akan ready stock untuk pelanggan.

Saya sediakan no tel untuk proses tempahan

Whatsapp < EPO> kepada +60185713858

Whatsapp < EPO> kepada +60185713858
Whatsapp < EPO> kepada +60185713858

Atau klik pada AimaanMalaysia boleh lihat bermacam macam pilihan lagi !

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign