Aimaan Ahmad: Supa Epa pengubat sembelit

Pages

May 20, 2014

Supa Epa pengubat sembelit


Assalamualaikum

Hi uols. Agak berhabuk stok stok entry dalam ni, kalau perempuan mengandung tu. Mungkin sudah tiba due date untuk bersalin. Apa lah kau ni Nurul Aiman. Okay, sekarang baru saya ada masa untuk review sedikit makanan tambahan atau di panggil supplemen.

Iols sememang suka mengamalkan supplemen. Sebab saya percaya makan rutin seharian kita, bukanlah sihat sangat. Tambahan iols ni tinggal di bandar metropolitan. Gituh!! sekarang masanya iols nak share supa epa dr pada jenama Cosway. Ada beberapa faedah yang di jumpai dalam Supa epa iaitu dari segi otak, jantung dan hati. Terutama pelajar sekolah mahupun universiti, elok lah mengambil supplemen untuk otak. Ia boleh membantu otak korang lebih cerdas , menajamkan fikiran, menguatkan daya ingatan dan memberi tindakan yang lebih efektif , sebab otak dah cergas. Sebab iols pon ambil supa epa, untuk membantu iols study smart.  Jiwa study hard tu bukanlah cara saya. So, buat masa ni memang iols masih study utk Mba. Bergigihanlah panjat bukit kampus lagi . hehehe

Pasai pa I bagitahu bagus untuk jantung. Makanan tambahan, fish oil boleh mengurangkan kolesterol dalam tubuh badan. Kebiasaannya radikal bebas mudah teroksidan dan lemak menjadi tebal di kawasan  jantung. Jantung perlu di jaga, kerana jantung berfungsi untuk mengepam darah ke seluruh badan. Saluran mestilah lancar untuk memudahkan proses pengepaman darah.

Boleh usha usha seket packaging supa epa, nak bagi hangpa mudah cari kat stokist.


Adik, akak, abang2 semua! Supa epa membantu hati kita menapis darah yang bagus untuk kehantar ke seluruh badan ya! Please take note!


Omega-3 Yang Selamat & Berkepekatan Tinggi Untuk Jantung, Minda & Badan Yang Sihat.

Minyak ikan yang 'Tidak Melalui Penyulingan Molekul' mengandungi bahan pencemar berbahaya yang mengganggu daya ingatan, merosakkan sistem keimunan dan menyebabkan kanser. Ambil Supa EPA yang 'Melalui Penyulingan Molekul' serta berkepekatan tinggi - 2 kali ganda lebih pekat berbanding minyak ikan biasa.

Ramai orang mengalami masalah sembelit yang serius. sangat serius hokay! Kalau dah tak melabur pada Indah Water seminggu, itu bahaya. Lebih baik ambil tindakan sekarang, supaya korang boleh melabur setiap hari. Demi kesihatan di hari tua, nanti takda menyusahkan diri nak ulang alik ke hospital, ye dak?

Lagi satu teori iols, untuk memiliki kesihatan dan kecantikan kulit. Mestilah melabur dengan lancar setiap hari. Jika suatu hari korang makan banyak gila jenis makanan berminyak, sila lah cari supplemen jenis fiber untuk menyerap semua minyak tu balik dan buang melalui sistem perkumuhan. Atau beli sajalah nestum atau oat, buat breakfast.

Jerawat banyak tumbuh membiak, akibat saluran usus tidak sihat. Jika keluar bau badan, masanya untuk anda berjaga jaga. Wangi wangikan lah diri, baru ramai selesa nak berkawan. Jangan selebek sangat boleh tak!! Garangnya tokey jamu ni. bahahhahahahah


okaylah. itu saja perkongsian khasiat supa epa. 
untuk dapatkan supa epa, boleh roger +6011 29040645. 
InsyaAllah hamba ini memberi nasihat dan servis terbaik.

Thank for reading this entry!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign