Aimaan Ahmad: Krill Oil berjaya menitiskan air mata penjual

Pages

Jul 5, 2015

Krill Oil berjaya menitiskan air mata penjual


Dalam bulan Julai sahaja, saya didatangi seorang kategori kakak dan seorang lagi berpangkat makcik. Ketika itu mereka datang dalam waktu petang, minda saya sudah merancang apakah saya mahu beli sekejap lagi. Petang saya terus berubah apabila kedai di hadiri mereka. Riuh rendah kami berceritakan apa yang dirasai setelah mengambil NEPTUNE KRILL OIL (NKO) sebagai makanan tambahan.


Mengikut perkiraan saya, produk NKO dikeluarkan belum sampai 6 bulan di pasaran dan ia telah di ujikaji ke atas pengguna dalam tempoh yang lama. Di atas permintaan produk yang tidak di sangka sangka, kami memberi harga istimewa untuk bulan Ramadhan. Bahagiakan ibu dan ayah di kampung dengan menghadiahkan makanan tambahan terbaik ketika ini.


Saya lebih suka bercerita mengenai tetamu kedai saya yang berkongsi apa yang mereka lalui setelah mengambil NKO. Seorang makcik bernama Hendun, sebelum ini mengalami sakit belakang dan badan sentiasa merasa letih walaupun tidak melakukan sebarang kerja. Puan Hendun berkongsi masalahnya yang sentiasa rasa 'moody' tak tentu masa, Perasaan sakit lenguh badan sememangnya akan memberi efek 'stress' dan malas untuk melakukan kerja harian.


Puan Hendun beli 5 kotak NKO sementara ia masih 'offer'. Apabila seorang pelanggan membeli di kedai dalam kuantiti yang banyak, saya pasti akan bertanyakan apa respons setelah mengambilnya dan berapa tempoh telah ambil? Ia sesuatu perasaan yang mengujakan!


Testimonial bertulis Puan Hendun:

"Setelah mengambil KRILL OIL dalam tempoh 3-4 hari, sakit sendi saya berkurangan. Selepas itu, mood saya sangat baik dan rasa happy. Malah saya lebih fokus untuk bekerja. Paling best kolesterol inshaAllah ia berkurangan. Selain itu, jantung saya sudah tidak berdebar debar dan tidur semakin nyenyak''. - Puan Hendun.

Allah nikmat mana lagi mahu ku dustakan. Tujuan perniagaan saya hanya untuk membantu lebih ramai orang hidup sihat dan mendapat ilmu pengetahun yang jelas tentang kesihatan. Syukur alhamdulillah.

Dua hari kemudian saya di hadiri lagi seorang kakak yang baru sahaja membuat 'operation' tiroid. Setelah mengambil NKO badannya terasa cergas dan merasa tidak perlu untuk menambah mana mana supplement lagi sementara untuk memperbaiki sistem imunisasi badan. 

Senyuman yang lebar terukir.
Alhamdulillah kakak sudi 'shooting' testimonial bersama Aimaan Malaysia.

Sebagai penjual NEPTUNE KRILL OIL (NKO) yang hanya fokus untuk memberi yang terbaik buat pelanggan kami, saya berharap bantulah ibu bapa saudara mara rakan taulan yang mengalami kesakitan dan sedang mencari cari cara untuk sembuh. Dengan izin Allah, segala kesulitan akan terubat. Kita sebagai manusia perlu berusaha.

Beberapa KELEBIHAN pengambilan KRILL OIL:

1. Mengurangkan tahap kolesterol LDL dengan lebih berkesan berbanding dengan minyak ikan!
2. Meningkatkan tahap kolesterol HDL.
3. Menyeimbangkan emosi!
4. Menggalakkan kesihatan kardiovaskular!
5. Meredakan ketidakselesaan dan kesakitan sendi dalam masa 7 hari !
6. Meningkatkan daya tumpuan dan ingatan.
7. Memelihara kesihatan mata
8. Anti penuaan
9. Mengurangkan sindrom prahaid dengan lebih berkesan daripada minyak ikan!
10. Menormalkan tahap gula darah!
11. Melancarkan fungsi hati.
12. Menguatkan tindak balas imun.
13. Menyihatkan dan mencantikkan kulit .... dan banyak lagi!



Saya begitu gembira dengan tindak balas pelanggan. Alhamdulillah! NKO melalui proses pengekstrakan  dan komposisi yang berpaten. Ia juga mengandungi Astaxanthin semulajadi yang mengandungi antioksidan terkuat di dunia. NKO mudah dicernakan! Tiada bau dan rasa hanyir terutama ketika bruppppp! 100% minyak krill Artartik tulen.


Pasti ramai tertanya apa itu krill?



Minyak krill dihasilkan daripada krill. Krustasia kecil seperti udang yang hidup di perairan sejuk Antartik. Walaupun saiznya kecil, krill padat dengan pelbagai khasiat nutrisi. NKO membekalkan ikatan omega-3 pada fosfolipid, omega-6, omega-9, kolina, vitamin A, vitamin E dan astaxanthin.

Seronok dapat berkongsi hari ini. Cepatkan masa berlalu, sudah 18 ramadhan. 

Bagi memudahkan proses tempahan melalui whatsapp atau sms

SMS/WHATSAPP < NKO JULY> kepada +60185713858 

atau boleh lihat di INSTAGRAM AIMAAN MALAYSIA





No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign