Aimaan Ahmad: Malam Universal & Showcase 2011

Jun 22, 2011

Malam Universal & Showcase 2011

Seperti yang saya kecoh-kecohkan di laman facebook saya DISINI, yang katanya! Saya mahu ketemu sama Aaron Aziz. Yessssssss! Saya tak berkesempatan bertemu dgnnya. Mungkin lain kali. Saya sabar menanti. Ada kerja yang harus disettle kan, dan kerana itu saya tak sampai ke Tv3. Lain kali pasti.......DATANG!



Kemanakah saya dari petang itu sampai ke malam ini? Yea. Malam Universal & Showcase 2011. Superb! Marvelous! Excellent! Artisnya~.....Delicious! Makanannya~


Teman-temanku roger. Kamu siap-siap, kita mahu ke suatu tempat. Aku terus siap deh, pakailah secantik mana pun, aku masih kelihatan hodoh sih. Iya kan. ( Tetibe berbahasa Indon, tapi enggak betul sama sekali)





ahha. Itu aku. Bukan kamu.




Em. Aku sampai sahaja Crown Plaza Hotel. Tidak ku nyangka semua cantik-cantik banget, ganteng-ganteng dengan gaya pirate mereka. Lanun hebat !! Ropenya tema malam ini adalah PIRATE. Ceit! Bagaimana aku tidak tahu. Saya pergi dgn gaya sebegini, macam mahu makan tepi jalan. ahha. Okla tu!


Thanks for reading this entry! mahu tido. saket kepala.

2 comments:

  1. kalau pakai camni nak mkan tepi jalan kire tiptop da ni. haha :p

    ReplyDelete

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign