Aimaan Ahmad: Jamal Abdillah singing in front of me. OMG!

Pages

Jun 16, 2011

Jamal Abdillah singing in front of me. OMG!


aha. Saya tahu ia macam berbunyi perak ( pronounce gaya orang kedah ye!) Bukan yang negeri perak tu. Berbalik pada point asal. Saya teruja gembira suka eksaited sgt pabila lelaki bersuara merdu ni menyanyi depan saya. Depan memang face him directly. Tiada langsung penghalang lengan besar abg kamera, ataupun perhiasan pokok2 bunga dalam event ataupun makcik-makcik yang eksaited nak tengok Jamal. Punya la nak bagi tahu jumpa Jamal Abdillah. Padahal orang lain cool je, sebab dah biasa jumpa.

ok done!


Why I met him? Bukan terserempak ye. Memang kali ni I attend to press conference. Fyi, He gonna do "charity dinner" with some artist next month. Memang tak boleh di sangkalkan lagi. He have many of fans that not blinking their eyes when see he speaking and singing. Aku cakap lebey-lebey ke kt sini. teeheee~


Jamal Abdillah and the geng( Iera Shazira, Azad Jazmin, Along , Angah, Faizal ismail, Dj Dave, Azrul, Roslan Shah) akan mengadakan karnival amal dan makan malam amal. Banyakkan artis yang akan join sekaki menjayakan event ini. Apalagi korang, war-warkan informasi yang anda tahu hari kepada khalayak ramai.


2 JULAI 2011( Sabtu) - Taman Tasik Titiwangsa
3 JULAI 2011 (Ahad) - Dewan Merdeka, PWTC





Majlis Makan Malam Amal ini pasti meriah pabila hadirnya anak-anak yatim dan anak-anak OKU. Mereka akan diraikan dalam event makan-makan ini. Bolehlah kita beramal dengan menempah meja makan secara semeja makan mahupon secara individu. Bonda & ayahanda kita yang memang menjadi peminat Jamal Abdillah sudah berkurun lama. Zaman tok kaduk lagi. Apa kata sebagai anak mensponsorkan sedikit " money" untuk berdinner dgn mereka. Ada bagus idea aku? ahha!

HARGA MEJA:
  • RM5000 ( gold)
  • RM3500 ( silver)
  • RM2500 ( bronze)

l Di saat dia menyanyikan lagu l



Aku yang menyempatkan diri seperti biasa. Muka tak malu. Tapi cop. Aku rasa aku gemok dalam pic ni.Buuuuu.


Hi sis, I love both of YOU.


Both of them have treat me as their sister. Thanks. Mereka banyak berkongsi ilmu yang saya tak penah belajar zaman kampus. Banyak. Memang tak mampu membayau weh. Anyway, korang jangan lupe "like" produk baru Jamal Abdillah.

D'JAS JAMAL ABDILLAH FANPAGE FACEBOOK

Thanks for reading this entry!

2 comments:

  1. gemuk? color tu kot... make you look berisi.. hehe.. mantoppp!!



    oh ya! saya dari sini ^_^

    ReplyDelete
  2. ahha. anyway memang mungkin pasal baju. Rs macam ok.Tapi dalam gambar.haiya.

    THANKS VISIT ME.

    ReplyDelete

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign