Aimaan Ahmad: just for whom tagged

Pages

Dec 21, 2010

just for whom tagged

hey guy!! salam!
my sweet friend had tagged me. a-ri-ga-to.



1.Apa yg penting dalam hidup anda?
parents! cause they alway beside me. what we called a man.
perlindungan dr mereka.
then, gadget la. tatkala bosan..apalagi mahu buat.



2.Benda terakhir yang korang beli pakai duet sendiri?
hmm ..shawl gypsy & inner. saya ade tny owner kedai tu.nk mintak tuka boley!
soalan yg sy pasti akan tny.sbb bila sy pkai mcm tak best.sy tukar yg lain even bende tu sy dah pakai.. genius bukan!



3.Dimana tempat perkahwinan & temanya?
kalau mengikut keinginan yg tak penah puas ni.. sy amat teringin kahwin di putrajaya.
kat tasik tu... tema "seribu satu malam". ala2..arabian sket..
tapi tak mengapa.perkhwinan di kg asal sy juga masih boleh peragakan ala2 minah arab kawen..
wow! sangat mahu.



4.Adakah anda sedang bercinta?
soalan ni saya takpastilah.saya suke dia.dia? saya taktahu dia suka sy tak.
ahhh! memalukan..



5.Berapa lama korang mencintai psgn korang?
bila saya kata sy cintai dia. sy pasti buat yg terbaik untuk dia. sy juga mharap begitu dr dia.
aik.tidak menjawab soalan.
no word can describe how long we'll been together.
for-ever~:P



6.novel.majalah yang terakhir di beli?
Dara rasanya.sebab saya nk tgkfesyen2 n masakan kot.
kedua terakhir.saya suke majalah wanita. sebab byk cite psl wanita berjiwa besar.
inspirasi bermula di sini.:)



7. Antara mak ayah korang..yang mana lebih mesra?
my mother! she knows everything i wanted.



8.Namakan orang yang korang betol2 nak jumpa?
dr.mahathir. nak jugak jumpa dia.asyik bc penulisan dia di alam maya je.
mesti aura berhadapan lebih kuat..



9.Adakah korang basuh bajuu sndri?
mesti! saya tak harapkan mereka. baju sy byk labuci la.



10.Dimanakah tempat yg korang betol2 nk pegi?
hmm.. dubai nak. n.z pon nak. dgn korea.
oish!!( gaya ala malu2 gitu)



11.pilih satu.pluk atau pon cium?
i might chose kiss.. ade la sebabnya.



12.beritahu 3 benda org yang tag anda?
ayong-->:: sweet friend.dari sek men lagi. dia selalu menceriakan aku.
:: study in unisza.kami akan bercuti d ganu bersama nanti.
:: baru kapel..tettt!



13.lagu yang korang suka & dgr?
dgr je la kt blog.. penyanyi indon,dadali.
tajuk, wa betol2 tak hengat.




6 comments:

  1. hahahahaha...baru kapel..klakonye stetment ko wei.sgan plak ak..hihi..>.<

    ReplyDelete
  2. haha... bersabar la ye.. akupembocor rahsia.

    ReplyDelete
  3. hahaha.aiman xde masuk kan nama aku pun .nak jugak!hehehe

    ReplyDelete
  4. along....jom kumpul duit pg koria......huhu suka nya ak....jom jom....(bersggh2 ni)hehe

    ReplyDelete

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign