Aimaan Ahmad: Apa boleh buat lagi cu.

Dec 23, 2010

Apa boleh buat lagi cu.



Pada suatu hari , Ani membawa kekasih pujaan hatinya berjumpa neneknya.


Nenek: Duduk la nak. jangan malu2,buat macam umah sendiri.

Boyfriend's Ani: Terima kasih. ( muka tersipu malu berjumpa kali pertama)

Nenek: Ani,.. pergilah ke dapur buatkan air untuk kawan kamu ni ha.


" Baiklah nek", kata Ani.


Semasa menunggu Ani membuat air di dapur, Boyfriend's Ani memakan kacang di atas meja sampai abis. Ini memang tak sedar. ralik sembang dengan nenek.


Boyfriend's Ani: opps, mintak maaf nek. saya tak sedar tadi. terhabis kan kacang nenek.

Nenek: takpe2. nenek memang dah biasa macam ni. takde la membazir. lagipon nenek bukan makan kacang tu. Ani ni suka sgt belikan nenek kacang bersalut coklat.nenek boleh makan coklat je. gonyeh2 je boleh nenek ni.

Boyfriend's Ani: Nenek!!!!!!!! wekkk..!
"Nenek dah biasa perangai anak muda skrg. ah reject jadi cucu nenek", bisik nenek dlm hati.

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign