Aimaan Ahmad: Testing! Testing...

Pages

Aug 4, 2011

Testing! Testing...

haip!


Aku testing update guna hp.BANYAK SUSAH YE.Sajer menggatai guna hp adik. Terkial kial aku nk guna t0uchscreen. Sebelum ni.rumah aku guna wired m0dem.Kalau tkde wire tu.memang tk dapat la kami nk melayari di pel0s0k dunia d alam maya.



Sekarang da pakai wifi.NAK JIMAT.Beli wifi m0dem sendiri.Jadi 60hengget jugak la stiap bulan.Kt kampung.sape je nk on9.Nak tunggu mk aku maen fb.Buat akaun hari tu.sampai la ni tk buka buka dah.



Hasil pengalaman aku keje tm kejap.Rupanya senang ja technical streamyx.Da setahun aku beli wifi m0dem.Baru skrg boleh guna.



Bertmbh sunyi la umah ni.semua adik buat hal masing2 dlm blik masing. Time mkn.tgk tv.berkumpul la.haha.dah mcm duduk asrama.



End!

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign