Aimaan Ahmad: Perantauan ponnn boleh cuba ma!

Pages

Aug 4, 2011

Perantauan ponnn boleh cuba ma!


Gapo lagi la Perodua nih? Macam-macam aktiviti di musim Ramadhan ni.Nak jugak guna perkataan ini walaupon bunyinya macam annoying sungguh.



Untunggglaaaa sapa pakai perodua kan. Termasuk caye*.

Untunggglaaa ayah sape yang pakai perodua. * oh! ayah saya tak.

Untunggglaaa
kalau mak kamu pakai perodua.
* Mak saya ponnn tak. Saya je. Jangan main main.Perodua saya macam mini cooper dah. ahha.Kalau amik mini cooper, macam apa aku nanti kt highway.Cukup-cukup kejadian accident tempoh hari






Tak cukup dengan Perodua Tweckbot offer service pemeriksaan 15 poin kepada kereta mereka secara percuma dan yang paling best lagi, sesiapa yang tinggal di area Klang Valley, sebab bila Perodua Tweckbot berlegar di kawasan anda.Kamu hanya perlu tweet mereka ( @MYPerodua) dan bagi tahu lokasi supaya mereka bergegas datang kepada anda. Nak tahu lagi tengok SINI


Senangkannnnn!



Dan Perodua tak berhenti setakat itu sahaja untuk create bonding between company and Perodua users. Semua boleh pakat hantar mesej Maaf Zahir Batin yang palinggggg bermakna di laman Facebook Perodua. Ini bukan setakat hantar suka-suka. Mana taw rezeki Ramadhan Syawal kamu murah & lebih tahun ini. Dapatlah kamu hadiah tak seberapa itu.




Tak seberapa apa pulak?!!! Mencecah ribuan jugak hadiah tu. =)
Tergugat tak iman korang nak hantar meseg Maaf Zahir Batin yang bermakna.




Betollah tagline mereka. "Anda Keutamaan Kami." Untungglaa pengguna Perodua.

Untuk lebih jelas, Klik Gambar.



Senang sahaja caranya. Lawatlah Facebook Perodua. Cara ponn mudah sambil jammed balik keje pon sempat lagi nak taip ucapan kamu tu. Kalau tengah bershopping kt bazar ramadhan, saya tak rasa itu boleh sempat fikir ucapan paling bermakna. Tapi kalau anda yang duk tunggu dalam kereta. Boleh start guna smart phone canggih anda tu. Bila lagi nk explore facebook kt phone kan. =)


Thanks for reading this entry!






No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign