Aimaan Ahmad: Taksabar Aku Nak Tengok Hasil

Aug 11, 2011

Taksabar Aku Nak Tengok Hasil

Assalamualaikum




Aku super eksaited menunggu benda ni sampai. Ambil masa dalam 3 hari kot, lepas aku cop nak beli on9 dan terus pantas gergasi pergi bank in. Nak raya, nak dapatkan kulit yang cantik. Bila anak buah /anak menakan/ anak saudara aku salam, cium tgn tnda depa rasa hormat. Yer la tu.Nak duit raya kan, tu semua sakan je akan beratur depan aku raya kali ni. Dan waktu tu, takkan tangan aku nak keras kasaq macam berus sagat kuali.



Bukan kerana mereka jugak aku beriya-iya nak dptkan kulit mulus, lembut ni. Ntah bila usia mencecah 20++ ( awalan 20 ye), rasa kulit tgn ni mcm kering je. Nak kata tak sapu losyen, dah berdozen dah. Kilang losyen pun perasan sale naik.Macam aku sorangla pengguna tegar. Eh korang jgn pikiaq aku maid plak, keje duk basuh pinggan je tgn jd kasar. Orang kata tgn bertambah lembut mulus bila rajin basuh pinggan, betul ke?




Pagi td dah sampai parcel aku dr Irine Nadia Marcelo. Tengok testimoni buat aku teruja nak try vco yang di gempaqkan tu. haish. Sama je kan dengan minyak kelapa dara yang orang kampung duk makan tu. Tapi selalu they all jual dlm bentuk berbotol2. Ada jugak yang nmpk minyak kelapa dara ni mcm minyak urut, minyak msk, minyak angin etc. Jenuh nak beli.Dari berminyak-minyak, aku decide nak beli dlm bentuk pil. Kau sanggup nak telan minyak kelapa dara mcm tu je? Mesti kembang je tekak terbayang yg bukan2 kannnnnnn.(T_T)




Lebih baik bentuk pil. Senang telann sambil minum soya, korang tak kan sedar pil tu dah sampai perut...kot. Ini hari pertama aku makan.Ala-ala supplement tambahan aku la. Dan aku akan konsisten makan pil vco ni. Nak tahu hasil la.Sempat ni raya. Ada lagi 2 minggu, dan untuk konvo aku nanti. Ada lagi sebulan setengah. Moh le datang UM. Terjah aku.... kau rasa berbaloi ke dtg bg bunga kt budak yang bukan 1st class ni. adui.





Pil tak sangkut tekak*



Tadi aku makan dgn air soya.Lazat.Tak rasa apa pun. Korang tengok eh hasilnya suatu tika nanti akan ku tunjuk-tunjuk kasi korang meleleh air liur,bahahahaha. *stay tuned untuk hasil.





Thanks for reading this entry!


No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign