Aimaan Ahmad: Learning Process For Future

Aug 7, 2011

Learning Process For Future

Assalamualaikum


Dari dulu sampailah kini, aku masih suka seseorang ini. Aku memang minat sangat cara dia, gaya dia, apatah lagi rupanya yang manis lagi menyejuk hati pabila ada yang melihatnya. Kamu percaya senyuman mampu mencairkan hati manusia? Ia mampu mengubah persepsi manusia lalu beranggapan baik terhadap kamu.


Aku sukakan perubahan dan peningkatan. Setiap hari aku melihat mereka lakukan perubahan tak kira segi mentality, percakapan mahupon penampilan. Tapi semua perubahan kearah kebaikan. Lalu aku juga menggerakkan hati sedikit sedikit jadi bukit untuk menjadi yang terbaik di sisiNya.



Institusi Keluarga Yang Cemerlang bermula dengan didikan yang cemerlang. Penuh KasihSayang. Ini semua aku belajar melalui video kat bawah ni. Korang boleh lah start terjah.


Syoknya Puasa : "Tips berpuasa untuk anak-anak" bersama Wardina.




Ye! Memang saya belum kahwin. Tapi saya suka menuntut benda2 camni. Adakah saya akan berkahwin dlm ms terdekat ni? oh tidakkkk! Siapa nak jadi suami aku! Cer citer sikit. Ini hanyalah learning process. Dalam masa yang sama aku pon nak improvekan diri jugak, bukan amna yang kecik tu jer, kannnnn!




Bagus Wardina. Process pemahaman untuk anak2 diterapkan dgn penuh kasih sayang. Dan mereka akan bersikap jujur serta tidak memberontak macam anak-anak yang lihat sekarang. Banyak menjadi ganas haha! Ganas maksudnya tiada tutur budi bahasa.Atleast hormati orang tua pon sudah mencukupi kan.








Thanks for reading this entry!

1 comment:

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign