Aimaan Ahmad: spm vs lesen kereta

Pages

Mar 23, 2011

spm vs lesen kereta

guys! again for today.

memandangkan tomorrow eh today dahla..aku taip pukul 1.12pagi. kekanak spm ni menanti result mereka.aku pon start nk terkenang2 mende yang tak munasabah. Bagi korang. Bagi aku time tu, mmg kawkaw frust.Seumur hidup aku , aku masih boleh terima n mudah terima hakikat JIKA benda yang aku terima tu mmg aku taw, aku INVEST 10% Je. Korang belum memahami ye?

ala time pekse2 sekolah, campus, matrix, dip mcm tu la. aku tak hirau sgt result aku sebab mmg aku mls blaja pon. Aku sedar time dpt result tu je, next semnya. aku berazam.untuk semester dua la.wktu ni mude mentah lagi.Azam BLAJA sungguuh2.haha.the end of final exam. last minute study jugak. senang cite aku
berazam untuk TIDAK PUNYAI azam lagi dah. puas hati.

yang munasabah.frust bagai tadi tu mende? paling kecewa bila gagal test JPJ sebab kita kena berhenti ,tukar gear 1, dan toleh kiri kanan.sedangkan kereta tiada. Macam jalan itu, Jalan AIMAN.jalan nama aku.mmg frust gagal. byr balik kt agent. Test 1 more time. again.Traffic pulak kacau. Kuning kot. aku kan otai. tambah speed. Peung.. berjaya la pass.Pass traffic light td. muka gembira. Elok-elok ni park kt sekolah memandu katanya. Nah amik kau!
lagi 2 markah nk lulus. ceit punya JPJ. Duit lagi di kotak pemikiran aku. dan paling memalukan aku test JpJ dgn adik kandung ku sendiri. Yang pass hanya sekali harung je. Oh.Kecewa u!!

Berkat kesungguhan aku mempraktikkan tekan pedal minyak.fokus2 bagai di tengah panas terik.aku kini cekap kot. mana taknya pass lulus je JPJ. amik kete terus g kl. Tanpa try jalan ikut kampung2 dulu.
Kampar kampung aku. Ade kot setiap lima minit mak aku call tnya kabar. Mungkin dia tak sedar kot yang call itu adalah distraction waktu aku kanak-kanak lagi nak drive. aishh. syukur aku masih selamat dilindungi ALLAH.

p/s: Gudluck adik-adik SPM 2010.

usha punya usha. Jumpa kt google. eh macam budak sekolah aku lah. Setelah dikajikaji, sahih baju batik tu memang macam baju sekolah aku.











2 comments:

  1. samela da berazam utk xnk berazam da
    hehe tau kantoi at last

    sye pon test jpj 2 kali maluu~ hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.. sama la kite kan.. tapi cool je.. nak jugak menang..

    ReplyDelete

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign