Aimaan Ahmad: menghargai & dihargai

Jan 12, 2011

menghargai & dihargai

isu ni tiba shj aku rs macam geram,sedih.nk marah.tapi aku tak garang.takpandai buat muka garang.naif-je-muke.
siapa di sini penah rs dihargai.sedangkan anda tak menghargai pon manusia itu. waktu tu baru rs terharu bukan.
bukan baik benda2 sebegini.anda selfish sebenarnya.

semua ni terkait kt blog ni atas bersebab aku kecewa melihat kawan aku kecewa dgn kawan dia. oh ! msg mcm tak smpai je korang ni. sampai kan. sampai kan. (korang angguk je la tanda korang menj
aga hati aku).
dalam banyak2 kawan yang kita ada. mesti kita ada kawan yang syg kita.melainkan kita ni mmg jahat sgt plus busuk hati sesangat. memang tak dapat ar kamu kwn rapat. kawan yang syg kamu ni dikatakan kwn yg mmg rapat dgn kamu. suka mengalah sedangkan kamu berbahagia dgn kehendak kamu. bersabar je la!

kamu lupa la tu! dia yang menjaga hati kamu. membela kamu. kamu jumpa kawan ba
ru. kamu lupa sepah. manis macam madu je kamu layan. dan macam itu lah juga setiap perhubungan. mahukan dgn keluarga & kekasih anda..
kalau saya.bakal suami la.tak layan kekasih.:P


kita mesti buat org sekeliling kita bhagia bersama kita. win-win situation pon lagi bagus.
sama2 suka dan bergembira..


hah! tengok macam ni besar kecik pendek tinggi lampai.berpegang erat berlari bersama.kt mana tanda hargai menghargai ni


p/s: kawanku sejak kita housmate. sila bertabah.ini dugaan anda di semester akhir.
basha!! aja2 fighting! :)







No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign