Aimaan Ahmad: baru ada intro semangat 2011! cayalah!! akhirnyaaa

Jan 13, 2011

baru ada intro semangat 2011! cayalah!! akhirnyaaa

aku syukur sangat apa yang terjadi dalam tahun 2010. yang memang aku sangka ..
"ah! sial la! " sampai mcm tu kali perasaan aku berkata2. bg aku itu ayat paling hina ar.

semuanya miracle from god. Alhamdulillah. all praises to ALLAH. ini semua atas dorongan juga. mana boleh nk kumpul kekuatan harungi sorang2. dorongan keluarga, kawan2 housmate, kwn yang mengenali aku, bloggers.. thank guys! :)

aku syukur motivasi tidak luntur. aku syukur laluan dipermudahkan. aku syukur dilindungi dari anasir jahat.aku syukur ada keluarga. senyuman yang terukir ni lah tanda senang hati.

dan kini, aku bermati-matian untuk mencapai impian tahun 2011!!
mesti aiman! anda hebat!!! ( kamu kutuk keji, sy tak kesah.emo dalaman aku dah mai)


peace!! (8_8)


kawan2ku yang hebat. langsaikan impian 2011. tingkat prestasi.jauhi kontroversi.
jangan ingat artis je ade kontrobasi.










No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign