Aimaan Ahmad: gaya sindir menyindir berhemah menular, gara-gara Oh yeah! show..

Jan 26, 2011

gaya sindir menyindir berhemah menular, gara-gara Oh yeah! show..


Inilah budaya sindir menyindir secara berhemah!
bercakap sambil meletakkan tgn ke bahu, dan membuat muke menyampah dgn apa yang di perkatakan. ok2! korang tak faham eh.

contoh-contoh; kamu ni cantiklah! dgn gaya tangan ke bahu, aksi muke2 sekali menandakan itu adalah perli.





------------------------------------------------------------






macam biasa la, kami yang bujang2 ni hidup berjauhan dari mak ayah. belajar di kota, bila ada masa terluang mula terasa nk menjadi pelancong terhormat di kl. balik dari kelas dgn perancangan serta merta, berdesup la kami ke masjid jamek plus sogo. ade sale! sale! sale! yang berniat window2 shopping pon pasti tershopping walaupon secalit lipstik. nak jugak beli sesuatu...!

saya yg memang tak ke kuliah ni, mesti la pantang di ajak. mesti nak jalan.. jalan-jalan sampai pecah tumit kaki. kisah lenguh tunggu balik nanti, urut gilir-gilir2..seronok2!

walaupon kami dah plan betol2 ni, cukup baik dah ni, lepas solat zohor nk bergerak. mata semua dah mula layu bila perut kekenyangn.tambah pula, malam tadi bertungkus lumus mereka2 ni menyiapkan esaimen. saya turut bersimpati! * korang aku bersimpati ni...zzzzz!


akhir! bukan nak ckp! pukul 5 min nak pukul 7 malam baru kami kuar rumah.
* cube teka pukul berapa? bahaya bukan kami2 ni.
uhhh! apa lagi terus berdessupppppp ke masjid jamek, semua bende boleh jalan. jangan tgk jam. rumah kami belakang lrt. lagi bertambah menularlah penyakit ber-shop-ing membuak-buak!


dari msjid jamek..sheungggg berdesup ke bandaraya. nak tgk sale di sogo. nk kejar pukul lapan malam dah nk katup.akhir nya kami dpt konklusi, sgt tak puas keluar begini. br tgk tang sale kasut.dah sejam... terus bergerak ke masjid india untuk bersolat magrib.






tunggu isyak terus, supaya balik nanti dah tak payah nak pk..relax je smp umah menerai2 brgn di beli lalui tido lena di buai mimpi pakai bj baru.
kuar dari masjid,
wuwuwuwuwuwuwuwu!













kedai dah tutup. semua dah bungkus. bukan disita,cume jam sudah menunjuk 9 mlm.
walaupon begitu, kami masih tak patah semangat. menyantap mcd dulu sebagai bekalan tenaga bila pulang. lazatt!! walaupon makanan itu semua orang sudah biasa telan kalau hidup di bandar cm gini.


kasi usha-usha dulu gambar kami. layannnnnnn!








thank guys! its a precious moment we been out together even in short time.
i'm really enjoyed it!!







P/S: Jalan-jalan tak abis-abis dengan gaya sindir menyindir,membuatkan kami ketawa sepanjang jalan walaupon tak mencapai kepuasan ber-shopping.


P/S: tengah taip laju-laju, gambar ni upload lambat sgt.semua org dah tido pon , connection still slow.
aIShhhh! TM TM TM!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign