Aimaan Ahmad: Turunkan Kolesterol dengan B E R GAMON T E

Pages

Aug 30, 2015

Turunkan Kolesterol dengan B E R GAMON T E


Kalau tengok tajuk itu, rasa macam biar betul dengan dak Aimaan ni. Semakin kedoktorankah dia? Oh saya tidaklah begitu. Hanya berazam untuk membantu seramai yang boleh dalam perubatan inisiatif dengan organik produk.


Aimaan rasa perlu update semua pembaca tentang produk terbaru yang memberi kesan yang hebat kepada ramai pengguna terutama sistem kerdiovaskular. Produk baru itu diberi nama BERGAMONTE yang berfungsi menurunkan kolesterol dalam badan.


Bergamonte di perbuat dari buah Bergamot dari ITALI  yang super ideal untuk kesihatan. Kuning seperti lemon, besar seperti oren dan lebih pahit daripada limau gedang. Itulah Bergamot, buah eksotik yang jarang jarang di temui dan hanya tumbuh subur di pantai selatan Calabria, Itali.


Buah Bergamot eksotik shape.


Jus Bergamot telah di gunakan secara turun temurun oleh masyarakat tempatan sebagai penawar kesihatan kardiovaskular. Keberkesanannya telah menarik minat para saintis dari beberapa universiti ternama untuk mengkaji manfaat buah eksotik ini dalam aspek berikut:


  •  Kesihatan Kardiovaskular
  •  Kawalan Paras Kolesterol
  •  Kawalan Paras Gula Darah
  •  Kawalan Tekanan Darah
  •  Pengurangan Berat Badan

Apa itu kolesterol? Sejenis lemak yang memenuhi dinding sel atau saluran darah yang menyebabkan masalah sukar bernafas, jantung tersumbat, cepat mengantuk, tekanan darah rendah dan sebagainya.


Bagaimana bergamonte membantu menurun kolesterol?

Bergamonte mampu melancarkan saluran darah dengan mengurangkan kolesterol dalam badan. Kebolehan bergamonte teruji secara klinikal membantu memberi kesihatan kardiovaskular yang berkesan.




Packaging Bergamonte - 100 biji chewies.


Sehingga hari ini, tiada satu pun bahan semula jadi dapat menandingi manfaat Bergamot yang begitu menyeluruh, selamat dan berkesan.


Bergamot kaya dengan bahan bahan semula jadi yang unik, dan berkhasiat yang tidak terdapat dalam buah buahan sitrus lain. Hanya beberapa titisan jus bergamot sudah mencukupi untuk membekalkan manfaat yang mengagumkan terhadap kesihatan.


Bayangkan, khasiat 1 biji buah bergamot lebih baik daripada gabungan beberapa jenis supplemen dan berupaya mengurangkan pelbagai masalah kesihatan dalam masa tempoh 30 hari sahaja.


Paling saya suka apabila mengetahui produk Bergamonte, ia adalah asli dan berpaten, dengan manfaat klinikal yang sukar di tandingi.


  1. TANPA PENAMBAHAN GULA
  2. SESUAI UNTUK VEGETARIAN
  3. TANPA PENGAWET, PERISA DAN WARNA TIRUAN


Pertanyaan, konsultansi dan pesanan produk boleh terus hubungi saya:

Aimaan Ahmad
Sms/whatsapp: +60185713858
Email : nurul.aiman@live.com
Facebook : Aimaan Ahmad

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign