Aimaan Ahmad: Siapa Kata Nak SLIM Perlu Skip Breakfast /Dinner

Pages

Sep 18, 2015

Siapa Kata Nak SLIM Perlu Skip Breakfast /Dinner

 Walaupun cuaca di Malaysia sekarang kurang baik akibat isu jerebu, ambil ia sebagai cabaran dan proses mengukuhkan tahap imunisasi badan dengan lebih fokus dengan makanan yang berkhasiat.JANGAN LUPA MINUM ALKALINE WATER YA!


Kelmarin Aimaan menghadiri ke kursus Wisma kami,  sebenarnya Aimaan sudah 2 bulan tidak bertemu dengan 'trainer' yang menjalankan kursus di Ipoh. Aimaan hanya berkesempatan ke kursus di luar kawasan sahaja. Apa yang mengejutkan saya adalah kenapa trainer saya nampak 'fit' dan kelihatan seperti berat badannya menurun kerana pakaiannya nampak sedikit 'loose'.


Tahulah perasaan saya waktu itu, berkobar kobar nak tahu apakah tip yang di ambil dan beliau nampak begitu konfiden.

Aimaan bertanyakan padanya, " Adakah Encik ponteng sarapan & makan malam untuk hasil badan yang 'fit'? ''.. 

Beliau ketawa besar mendengar soalan saya.
 "Malah ambil makanan seperti biasa, tak pernah ponteng sarapan, makan tengahari dan makan malam, saya hanya ubah apa makanan yang saya ambil sahaja."

'' Adakah Encik boleh berkongsi sedikit tips permakanan dengan saya kerana ramai juga rakan rakan saya yang mahukan berat yang ideal?''.
 Beliau membalas, " Wholefood Nutrition (WF) adalah cinta saya sekarang''.


Fuh, terdiam saya. Beliau jatuh cinta dengan WHOLEFOOD NUTRITION (WF) beerti produk tersebut betul betul memberi kesan yang efektif dan hasil yang boleh di banggakan. Hey, semua orang mahukan badan yang sihat dan 'fit', apatah lagi ramai yang mahukan 'body shaping' yang langsing termasuk saya. Barulah boleh pakai baju apa sahaja, jadi kelihatan cantik dan 'handsome'. 



'Trainer' saya teruja berkongsi kehebatan WF, siap pegang tali pinggangnya dan show off seluar sudah loose. Then terpaksa pakai belt. ''Do I need to change my suit size after this?''

His wife also follow his step by taking wholefood nutrition as replacement for breakfast/ dinner. Then next is you!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign