Aimaan Ahmad: KISAH KEMUNCULAN "AIMAN" SELEPAS TARIKH AKHIR DILAPORKAN HILANG PADA 09092010

Pages

Sep 14, 2010

KISAH KEMUNCULAN "AIMAN" SELEPAS TARIKH AKHIR DILAPORKAN HILANG PADA 09092010

(oit.panjangnya tajuk kamu..)








Aiyooyooo...jgn buat ayat seram mcm ni boleh x.....?
ni bukan barang mainan...

ini betul-betul kena serius....














kamu..kamu semua...
sekarang aku sudah merasakan tidakk selamat di daerah kampar..
sejak berita kehilangan mudak 3 serangkai yang baru shj berumur...ting.DUA.














mereka ni...
apelah nasib mereka skrang...
tlg jgn bg mak ayah kamu semua risau boleh x....?
huhuhu..apetah lagi area sini memang byk mamat foreigner yang tidak diiktiraf..
order je nak dr ngra mana..bangla,indon..siames..
mcm kite plak foreigner,,.mereka penduduk tetap.














dulu aku cukup tidak suke tinggal kt k.l....sebab musabab nya aku merasakan tidak selamat walau dimana2..
now.daerah aku sendiri pon belum tentu lgi..
hanya berbekal kan doa & niat tnpa mengkhianati org ln shj..
agar kite semua mendapat perlindungan dari YANG MAHA ESA.










dalam kerisauan juga...
aku tetap ingin menyatakan keseronokan beraya di kg




masih dapat duet raya!huhuhooorayy!







hasil: jengjengjengggggjeng!





deposit raya:

$1 x 9=$9
$ 5 x 2= $10



status updated:

sudah abisss.

















tahun depan ada hati simpan impian nak dapat yang ni...lalalalala:P


eventhough....


























aku
merasakan nikmat
SYUKUR!!


**ALHAMDULILLAH**







p/s: hari tu dapat cuti sehari sebab sehari je apply dr s/u...
menyesal tak apply seminggu ..direct cuti 1 m'sia.

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign