Aimaan Ahmad: Happy Birthday Mak !

Pages

Sep 2, 2017

Happy Birthday Mak !




I am not romantic type person . I think, but trying to cheer them up . I can promise I always be there for you when we are hooked to each other . Orang tak pandai bercinta ni biasanya lebih setia dan menghargai pasangannya  . Orang kata lah , bukan I kata eh . haha .

Rasa macam dah lama I tak buat birthday suprise , so in conjuction my mom's birthdate . I contact my friend yang buat bisnes suprise ni . Luckily dia free time to take adhoc job . Dah biasa buat , dia terima jerr segala request I . So , kerja I adalah memastikan mak tak keluar kemana mana . 


Saya : Hello mak .. Nanti ada kawan along nak hantar barang .
Mak : Barang apa ? ( Jawab mak macam mamai mamai jerrr waktu aku call jam 4 petang . Hidup seorang pensioner )

Saya : Takperr mak amik jerr . Dia dah otw .

Mak : Kawan dari mana ? Siapa ?
Hmmm lain macam pulak soalannya .

Saya : Dah dekat dah mak . Nanti mak tolong ambilkan taw .

Nescaya waktu ini aku amat risau mak buka pintu dalam keadaan mamai bangun tido . Sat lagi suprise planner nak capture the moment mak terima hadiah aku .

Sangkaan aku meleset ðŸ˜‚


Elokkkk bersiap macam nak keluar pergi beli barang pekan .
Ingat aku ada bagi tahu pasal birthday mak aku . So on thats day aku do something to cheer her up . ☺️

Inilah suprise birthday untuk mak tanda ingatan dari along walaupun sedang bekerja .
Tapi mak cool jerrr. Jarang ada drama sebabak . Haha
Nak tengok gambar mak mentua hampa . Scroll down .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

See . I hope shes happy with the brithday suprise . Apalah sangat hadiah ini dengan pengorbanan yang mak dah lakukan pada kami adik beradik .

Ingat lagi zaman kecik , aku lah manusia paling beremosi cepat menitiskan air mata . Mak pergi hantar aku masuk asrama , aku menangis teruk seolah olah mak nak buang aku . ahaha . Tetapi atas asbab mak bertahan membiarkan aku bersekolah smka slim river , maka lahirlah aku yang sekarang .

Sekurang kurangnya aku tahu serba sedikit tentang agama islam .

Happy Birthday Mak !

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign