Aimaan Ahmad: Jaga kesihatan diri- ada duit , tapi badan tak sihat!

Jul 7, 2011

Jaga kesihatan diri- ada duit , tapi badan tak sihat!

Salam!
Kalau kehidupan di pusat pembangunan negara KL, kebanyakkan di antara kita sangat sibuk dengan urusan kerja, perniagaan sendiri & aktiviti bersama teman-teman di shopping mall Sogo, Pavi, Midvel etc. Betolkan. Tapi yang tinggal di kampung mahupun luar bandar, pun sibuk jugak sampai lupakan satu perkara yang sangat important dalam hidup kita.



Yer! Penting maksud dia. =) Saya suka topik kesihatan ini jugak sebab ia membantu saya memperingati diri saya balik. Kesihatan dan wang ringgit penting untuk mendapatkan kebahagiaan.Siapa setuju sayang awak lebih / cinta awak lebih tanpa wang dan kesihatan mampu memiliki kebahagiaan? Jangan angkat tangan (",) Kesian anak-anak dan keluarga kamu nanti!


Padahal saya pun setiap malam ni, kepala otak duk pusing-pusing. Esok mesti pagi-pagi subuh, keluar jogging. Kena ada keazaman yang kuat jugak rupanya. em. Baru sedar. Sekarang jalan sikit ,dah mudah pancit termengah-mengah mcm femau. Tapi makan memang kena jaga. Duk kl selalunya kita beli je kan, Anak dara bujang. Selalu sibuk( konon!) Masak ada la kot seminggu sekali bila dah masuk zaman beekerjaya ni(ceh!).
Jangan ambil saya jd isteri, pemalas.



Ye! Saya Nak Seru Anda Semua Keluar Exercise, atleast jogging.

Pilihlah jalan yang ini, dari yang bawah ini.


.
.
.
.
.
.
.
.



Sedapnya berdengkur, comel! Nak anak mcm ini jugak.( Boleh jadi ke kromosom jauh beza ni)


No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign