Aimaan Ahmad: aih..cuti dah!!

Pages

Aug 31, 2010

aih..cuti dah!!


hati gundah gulana.tido nk lena.tapi xmau lena2..awat ni cek?
terpusing kanan.eh dah golek kiri dah...

tibe2 xtaw mcm ne..

mak: alongg bangun sahur...
aku: aikkk..cepat nye mimpi ni..br nk beli Harrier.xdan nk byr...:(

dan..
seterusnya.........

.T.O.D.A.Y.


1st day aku berkhidmat utk kerajaan..

tarraaaaaaaa.. di Majlis Daerah Kampar..
atau singkatannya lebih sinonim dgn..

MDKpr!

korang confirm blom tawu lagi ape yg dah ter"set" dlm pale hotak aku ni..
hah!!haaaa!hhhaaaa!





aku dah terbygkan Kampar yang kampung ni merubah menjadi I-city Shah Alam tu...
byk tempat pelancongan ...
shingga menjadi kegilaaan ramai tourist2 serata benua mahupon sekitar lembah malaysia~
heeee...



ape lagi aku pikir..

aku nk turap abis semua jalan yg berkurap tu...
harus kot buka peluang pkerjaan dgn tubuhkn perniagaan..
mungkin bagi galakan bernas...* gaya angannya si Jenin*


tersenyum seorang..gembira..
alangkah sungguh2 terjadi.....

~seronoknya~
aDehhhhhhh.....

%$# terkelepek di bucu meja$%$@



mengapa tu jadi begitu??
ingat2 hari ptama gue masuk keja semua nya ada!
rupa2nya semua amik cuti direct utk merdeka.....
waaaaaaaaaaaaa...

gua budak praktikal...
mana ada cuti mcm staff2 kerajaan..

sgt jelsssssssssssssss *walaupon tertinggal s,fhm kan*


lepaih tu..
aku digembur gembarkan..
cuti raya hanya lah..


jatuh betoi2..hari jumaaat shj...
:0 sgt runsing menjadi toyeng2 :-8


3hari je coti raya...
direpeat mcm kaset~lapuknya!

3HARI OK!!!

mereka2...
huh!

2minggu layannn...before & after...

*gud korang manage bab cuti ni*




P/s: misssion aku kali ni..nk apply cuti jgk..wajib u!!!

huruf ape yang tertinggal sebenarnya tadi..hehee..alert jgk korang eh




No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign