Aimaan Ahmad: My First Step!

Pages

Jun 12, 2010

My First Step!

Assalamualaikum semua!!

Hari ini merupakan hari pertama saya ingin mem'blog'kan kreativiti saya.. Semuanya bermula atas bersebab minat yang mendalam, ntah kenape aktiviti menjahit manik ni merupakan satu cara untuk saya mhilangkan stress sedangkan mereka semua di luar sna pasti memilih menonton wyg, bermain bowling, bersukan, & sbagainya. Tak skema kan sya,.hehe:)

saya mula menjahit ini semenjak sekolah lagi,tetapi ini semua hanya lah utk kepuasan diri sndiri shj, saya akan rs gembira mlihat benda yang cantik stelah siap dihasilkan..:)

saya sememang nya menharapkan sokongan dr anda semua...!

Pilihlah hasil sentuhan tangan saya untuk mencantik kan baju2 di hari gembira anda semua..:) senyum selalu!

salam perkenalan,

aiman~ 12.06.2010

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign