Aimaan Ahmad: Hwanghansoo , skincare feveret saya selama ini

Pages

Oct 2, 2016

Hwanghansoo , skincare feveret saya selama ini


Assalamualaikum & Hye all !


Balik dari kerja , saya berehat sebentar dari lelah mencari sesuap nasi untuk diri sendiri dan keluarga , ia satu kepuasan dalam berbakti kepada keluarga . ohhh ya . sebelum saya masuk ke bilik air tadi untuk shower time . Saya bersihkan muka buang segala kotoran makeup , blusher , eye liner , mascara bagai . Saya gunakan make up remover khas for eye and lips .

Bukan itu saya nak bebelkan di sini . :)  you know what , masa saya cuci muka tadi . saya terbayangkan ia satu benda yang harus saya kongsikan . iaitu bagaimana cara menggunakan skincare dengan betul . Penjagaan wajah harus di titikberatkan dengan detail . Perempuan ni kalau naik satu biji jerawat saja , laki nampak aje . Tak mengapa korang , jangan risau . ia akan sembuh kembali . Jaga wajah dengan langkah yang betul okay !


TARAAAAAAA !!!


Set skincare yang Aiman paling feveret adalah jenama Hwanghansoo . Mesti korang tercari cari produk jenama apa nih . nama macam zaman dinasti ching . haha . Untuk pengetahuan anda semua , ini adalah produk dari Korea . Saya bermula memakai jenama Hwanghansoo sejak 2 tahun lepas , dan setia sampailah sekarang . wow ! rasa bangga pulak masih setia pada satu jenama . mesti ada kehebatan produk ini kan ! (^____^)






Skincare Hwanghansoo mengandungi 5 items iaitu terdiri daripada Cleansing Gel , Toning Water , Treatment Essence , Day & Night Cream & Eye Cream . Saya ada ke semuanya . :) 




Ada beberapa daya tarikan buatkan Aiman sangat setia dengan #Hwanghansoo , antaranya :


✔️ Kesannya tidak menghakis

✔️ Melembapkan muka sepanjang hari
✔️ Memberi kesan muke bersih
✔️ Memudarkan parut
✔️ Mencerahkan tona yg tidak sekata

ishk paling feveret adalah mosturizer hwanghansoo 😍

KENAPA SAYA SUKA SANGAT DENGAN MOSTURIZER HWANGHANSOO?
Perasaan bila bangun tidur tu , terus tercelapak depan cermin . Nak tengok perubahan #PARUT di muka. hehe. Serius its fade away by day. alhamdulilah. Angkat tangan kita, rasa sentuhan pipi dengan kulit belakang tangan.perghhh lembut licin dan suci sekejap ( feeling dalam hati ) 


Aiman pernah je rasa nak stop sekejap #hwanghansoo. sebab perasaan kita akan terpengaruh dengan iklan produk kecantikan lain. model santek santek kan. end up saya berpatah balik dengan set hwanghansoo. Sejak saya berpatah balik menggunakan hwanghansoo set , saya yakin dan berpuas hati dengan tahap kelembapan kulit. #TIPS1 muka yang lembap tanpa parut lebih mudah untuk make up
.






























HAHAHAHAHA ini bukti Aiman sudah pakai banyak set hwanghansoo (T_______T) Sudah set yang ke empat. 






Gambar di atas : susunan dari kanan , cleansing gel , toning water , treatment essence , day & night cream dan eye cream 

Bagaimana untuk apply-kan set skincare hwanghansoo ;


Day routine ;
❤️ Facial foam
❤️ Toner
❤️ Serum
❤️ Mosturizer
❤️ Foundation ( cream to powder )


Night routine ;
❤️ Facial foam
❤️ Toner
❤️ Serum
❤️ Mosturizer
❤️ Eye cream

Ikut sahaja step pemakaian skincare ini setiap hari . Muka berminyak akan semakin lembut dan lembab, kulit wajah kelihatan segar , boleh tampil yakin walaupon tanpa make up , pasti ada yang bertanya anda memakai apa. Pasti ada kawan bertanya rahsia anda yang kini bukan lagi rahsia .hihihih. ( gurau jerrrrrr ) 



Photo di ambil kerana sangat eksaited beli lagi set hwanghansoo. Balik rumah terus nak bergambar walaupon tiada muka tuan, tapi kain baju tuan pon jadi lah.. haha..


shhhh saya boleh bagi tahu bagaimana cara tercepat anda boleh terima produk #hwanghansoo . 
  • Servis konsultan lebih jelas dan terperinci
  • Servis delivery yang pantas
  • Harga berpatutan , rezeki baik dapat harga promosi
  • Ready STOK

boleh follow instagram @aimaan.my , www.instagram.com/aimaan.my

boleh follow facebook , COSWAY TAMAN KARKING IPOH

Dan boleh dapatkan konsultansi dengan Aiman , +6018- 571 3858

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign