Aimaan Ahmad: Resepi Breakfast/Dinner Smoothie Wholefood Nutrition

Pages

Oct 6, 2015

Resepi Breakfast/Dinner Smoothie Wholefood Nutrition


Hari yang begitu menyenangkan hati walaupun perlu mengharungi beberapa kerja harian, alhamdulillah segalanya dapat di selesaikan dengan baik. Jadual hari Isnin agak padat kerana ia permulaan hari setelah melalui weekend, jadi merata tempatlah Aimaan perlu terjah. No giliran takpernah menggembirakan, 40 lagi giliran anda! Sila bersabar :)



Syukur alhamdulillah. Adik adik makan kenyang, ayah hati girang hari ini kerana kakak sulong dapat sediakan menu juadah breakfast dan dinner dengan siap plate-ing , hias menghias lauk pauk walaupun makanan itu Aimaan beli sahaja. Yang penting ia kelihatan semegah. ye dak?!


Seperti tajuk blog kita hari ini, Aimaan akan kongsikan Resepi Ringkas Breakfast/ Dinner Smoothie Wholefood Nutrition. Yummiehhhh! Hantar link resepi ini pada isteri tersayang anda. Hinting.


Apa itu Wholefood Nutrition (WF)?

- WF adalah gabungan lebih 50 jenis bahan mentah yang berkualiti tinggi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, cendawan, biji-bijian dan tumbuhan laut yang mampu membekalkan nutrisi seimbang untuk keperluan tubuh badan.


Wholefood Nutrition kaya dengan nutrien sekaligus anda dapat memperolehi vitamin vitamin, mineral mineral, asid lemak yang baik, karbohidrat dan protein dalam kuantiti yang MENAKJUBKAN!



Oleh kerana nutrien yang akan Aimaan perolehi dengan mengambil Wholefood Nutrition, saya mempelbagaikan teknik pengambilan supaya ia lebih menarik dan membuatkan saya excited untuk memotong buah kegemaran saya.



RESEPI BREAKFAST/DINNER SMOOTHIE WHOLEFOOD NUTRITION

+ Sebiji buah ( kiwi/ pisang/ orange )
+ 1 sachet WHOLEFOOD NUTRITION
+ Segenggam ais
+ 1 sudu madu
+ 200 ml air minuman


Cara membuatnya:  Campurkan ke semua bahan dan blend it. uhhhh nyaman betol rasanya!


Only this size of packaging for my dinner. pfft.



uhhh. this is so yummy & delicious. I'm pretty sure u like it :) mata love **




SIAPAKAH YANG PERLU MENGAMBIL WHOLEFOOD NUTRITION??
Individu yang ingin menurunkan berat badan dan mendapatkan badan yang sihat secara konsisten.


I am the one who really like to monitor my body shape & size with healthy life. Give me HI-5 now! danggg! :) Aimaan dapat merasakan badan saya kekal bertenaga walaupun kerap kerja overtime terkadang lajak jam 12 malam. Am I alien?



My hotline number +6018-5713858. Khidmat nasihat & tempahan boleh di lakukan di sini :)

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign