Aimaan Ahmad: cleenaire revitalisor menukar udara jerebu dalam rumah

Pages

Oct 4, 2015

cleenaire revitalisor menukar udara jerebu dalam rumah

Dang!!!!! 🔊 Semacam bergegarnya premis aku hari ini. Aku toleh ke arah pintu masuk, kelihatan seseorang berada di luar premis. Tetapi cermin kaca premis di sangkakan pintu. No wonder-lah bergegar tadi.

Lalu aku tunjukkan arah ke sebelah. Masuk di pintu, bukan didinding. 

😁
" Amoi, yang tukar angin tu ada tak?", dengan nada lembut halus menusuk sanubari amoi kat sini. Baru pertama kali aku bertemu dengan si jejaka lembut berbangsa cina. comel.

" Adakah yang ini?", lalu aku menunjukkan CLEENAIRE REVITALISOR berhampiran. Oleh kerana musim jerebu yang tidak menyusut lagi, soalan angin/cuaca/asapkepoikepoi. Aku jangkakan ini penyelesaian terbaik buat masa ini.
Dengan menukarkan udara dan menyegarkan udara dalam rumah adalah TERBAIK bagi mengelakkan permasalahan pernafasan seisi keluarga. Aku beli 3. 


This is my third CLEENAIRE REVITALISOR

😁
" Encik, mau yang ini kan?", soalku.
" Ya! Solution aromatherapeutic ada 3 jenis kan", bunyi macam teka tapi betul.

" eh pandainya!", puji tanda tanda tanda aku bangga dia sudah mengkaji detail produk. haha.



😊
Lavender - menenangkan. tidur yang nyenyak. bangkitkan mood
💃
Eucaplyptus - melegakan. menyamankan. meningkatkan fokus
👀
Oasis - Membawa anda ke suatu tempat yang amat tenang dan nyaman


🛀
John memilih Lavender Solution sebagai aroma harian. Hanya perlu isikan 10ml. Sudah mencukupi.
Eh bagaimana aku tahu namanya?

Jika print out invoice boleh detect ID Member

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign