Aimaan Ahmad: Mother's Nature

Pages

Mar 24, 2013

Mother's Nature



Manusia memang secara fitrahnya sukakan perkara/benda yang cantik.


Keindahan ciptaan tuhan cukup cantik apabila di lihat.


Ini hasil melawat nursery suatu ketika dahulu. I like flower.


Wish all readers showering and flowering with a beautiful of life, rich and happiness.

Hello peeps! Only this pose I can give.



Hendak mengurangkan rabun, selalulah melihat benda hijau. Apatah lagi ia keindahan ciptaanNya.



Flower. I pray that Allah shower his blessings & mercy upon all of us. Amin.



That actually not big as picture. I zoomed my lens.




Not sure. Is it pokok duit-duit?! Btw, pokok duit-duit adalah bahaya untuk kesihatan kita. Kerana habuk putih atas daunnya, boleh mengakibatkan kanser.



Tujuan utama : telah jumpa. 



Beautiful flower! I snapped it.



Go green



Pinkish !



Rajin ! Tired of workloaded. Tadi siram pokok bunga.















Purple. I dont' know the name of this flower.



Siapa makan, terasa pedasnya! Chili's plant.











Adakah pokok ini yang di tanam kat kubur? !



Morning glory.



Pokok sireh junjung. Boleh petik, letak atas hantaran kahwin.



Limau nipis.




Semua gambar hasil lawatan nursery di Bandar Seri Begawan, Brunei.


Thank for view this entry!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign