Aimaan Ahmad: Pulun Diadora Beg!

Pages

Mar 15, 2012

Pulun Diadora Beg!


Salam! Sebelum ni aku tak punyai langsung minat nak join sebarang aktivit yang di anjurkan/diwarwarkan/dihebah2kan oleh mana2 company franchise/licensing/kedai tepi jalan/department store. Angkat 5 jari rapat ke telinga!! aku tak pandang untuk joinnnnn.



Lately aku pulun sangat pasal beg Diadora yang di offer oleh Guardian. haha! what makes me be like this?????? aha. One upon a time, my mum shopping bagai nak gila kt Guardian, hanya 1 plastic beg je pun bawa balik. Tapi harga ubat kt farmasi tu mak aih. Tercekik ayam yang tgh makan gandum, mahal woh! Hanya beli supplement.medicine, shampoo etc. Well harga brg nowadays! How about harga barang 2020?? Gerenti 2 kali ganda dr sekarang.


Rileks der! Jangan luruh lagi rambut tergaru2! :)

Aku aim beg number 2 belah kiri dari atas. Memandangkan minat menjadi traveller ni mula menguasai hidup aku la ni. Lalu aku nak la beg mcm beg packer.Tapi tak leh besar. baru brg yang di pack dah semacam nak travel setahunnnn. ye dak!


Fokus mendalam sedikit ';)


huh! setelah penat lelah aku mengutip sticker dari kawan, sanak saudara, family secara paksa rela push dorang shop kt Guardian. Huish, untung la kau Guardian. Aku berjaya buat sale kau orang naik mendadak.

Satu sticker = RM 20.
40 sticker = RM 800

Nak dapat kan beg tu, 40 sticker + RM29.90.
The latest aku dah dapat 20 sticker.Otak dah mula bermalas, amik je dgn 20 sticker + RM 69.90.

MOTIF : Alang2 membeli, join je la aktiviti mereka. & Take note their marketing skills.


Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign