Aimaan Ahmad: Charles & Keith Sale!

Pages

Mar 20, 2012

Charles & Keith Sale!


Salam! Ini kali kedua aku meninjau C&K SALE dalam tempoh 4 hari promotion. haha. Hebat bukan! Aku rasa mesti ada orang lain yang pergi sana 4 hari berturut2.Aku kalah! aha. Aku plan nak g beli at least satu kasut. mengonjeng dengan meksuhaini.


waiting her while she withdraw money.Baru gaji.


huh! Jalan federal higway bersesak hari sabtu. Its normal. Kl always peak hour.

Kasut yang di"aim" untuk hr pertama meninjau.

Tu dia!! Yang ni bukan tempat terima cek dr kerajaan suruh beli buku dik nun. Awat ramai sgt yang nak melabur. Kita tengok marketing kt dalam..Let's go ';)

Memang bersesak mcm nak tgk konsert. Siap beratur & amiik beg untuk letak kasut yang rs2 nak letak kt kaunter bayaran.. awww.

hadapppp!! Langsung nak pilih pun payah! Kasut aim dah takde size, no stock! Display for selling. ;( upset.

Balik dengan sia-sia letih. Dan order Pizza hut delivery sebab dah tak mampu nak tunggu & berdiri.Sakit tumit wooo! Padan muka kat diri sendiri!

MOTIF: Aku blaja sesuatu. Kalau dah suka, hambik! Jangan tunggu esok, lusa tahun depan. Tapi tengok bajet jugak ye! (^_^) & Bangun awal baru murah rezeki.

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment

Aimaan Ahmad Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign