Assalamualaikum
Budak dibawah ini.Ternyata hari ini baru hangat2 tahi ayam menjawab call dari customer dgn senior dlm island kerja beliau sebagai Customer Service yang dibayar untuk di marah. Kami taw cust marah kt service, bukan saya, mahupon kawan saya, mahupon bos saya.Tapi rilex ar,chill dulu. Wahai customer TM, kami tak makan dalam dgn kata2 busuk, langsung tak berdarah kt hati. Makan nasi lalu lagiiiiiii....
Budak dibawah ini.Ternyata hari ini baru hangat2 tahi ayam menjawab call dari customer dgn senior dlm island kerja beliau sebagai Customer Service yang dibayar untuk di marah. Kami taw cust marah kt service, bukan saya, mahupon kawan saya, mahupon bos saya.Tapi rilex ar,chill dulu. Wahai customer TM, kami tak makan dalam dgn kata2 busuk, langsung tak berdarah kt hati. Makan nasi lalu lagiiiiiii....
Rilex lu... hari ini baru sesi buddy kt floor. usha2 abang2 akak senior menjawab callling cust yang cool, emo sebab janda, bisnes down.Skill yang penting. Takkan mencalarkan maruah kot. Haha. Miss Aiman ni cakap besar ye!! belom hit floor lagi, belum LIVE lagi. kang kena marah ngan customer yang emo tak dpt berak, baru kau tahu.. hadap! ( menggeleng kepala saja la)
Totally, best training for today. Tengok senior, macam wow!!!! u guys, too multitasking.can answered the call while doing report, checking information in 100 million system. salute ar!! :)
Hopefully, one day I'll be like them..:)
Totally, best training for today. Tengok senior, macam wow!!!! u guys, too multitasking.can answered the call while doing report, checking information in 100 million system. salute ar!! :)
Hopefully, one day I'll be like them..:)
Thanks for reading this entry!
Customer owes rite hehe.. nak wat camana kan.. Niway, sy refollow blog ini sbb blog ituari da problem, habis trpaksa buat baru tapi guna dotcom yg sama.. Nanti jgn lupa refollow balik ye.. :)
ReplyDeleteorait bebeh. i follow u back.:)
ReplyDelete